måndag 16 juli 2012

Dessa måndagar

Ja då var det måndag igen.. Måndag måndag måndag.

Dagen man ska börja sitt nya liv, man ska sluta äta socker, man ska börja motionera, tänka på ett annat sätt.. bla bla bla. Ofta väger man sig också.

Ja såklart har jag haft alla dessa tankar idag jag med som säkert många andra.. OCH VÄGT MIG (BLÄ)

Men har faktiskt kommit in i ganska bra tankebanor.. med hjälp av mina nära, vänner och andra bloggare.
Jag vet ju hur ja ska göra för att må bra.. så behöver inte direkt ha någon plan längre.. Bara köra på i mitt vanliga gamla lunk. Tyvärr ligger ju träningen på is :( Pga av halsen, men imorgon ska jag ringa VC så de iaf får kolla..

Dåligt med träning för mig, betyder mer tänk på vad jag stoppar i mig.. Men det går också i vågor.. Under dessa tre veckor med halsont så har det blivit si och så..

Idag fick jag iallafall en ordentlig putt framåt när jag gick en sövabarnpromenad. Blev mer motiverad! Sådana kan jag faktiskt gå fast halsen gör ont. Jag har ändå ett lopp framöver som jag verkligen VILL vara med på!!

Bild från förra sommaren! Vill ha lite värme nu :D

2 kommentarer: